ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا

ویزای کار انتقال درون شرکتی (ویزای ICT) در کانادا، یکی بهترین و سریعترین ویزاهای کلاس تجاری است که برای افرادی که دارای کسب و کار هستند و یا در شرکت‌ها و کمپانی‌های خاصی مشغول به کار هستند، صادر می‌شود. این شرکت‌ها شرایط خاصی از جمله بین‌المللی یا چند ملیتی بودن دارند و فعالیت آن‌ها به نحوی مستقیم یا غیرمستقیم به اقتصاد کانادا سود می‌رساند. افراد مشمول این ویزا می‌توانند صاحبان کسب و کار، مدیران عامل، مدیران ارشد، مدیران اجرایی و حتی کارمندانی با تخصص‌های ویژه در زمینه کاری خود و شرکت مورد نظر باشند.

صدور مجوز کار در کانادا برای افراد مورد اشاره، به منظور حضور آنها به عنوان نیروی کار در کشور و به عنوان صاحب، مدیر و یا نماینده شرکت مورد نظر صورت می‌گیرد. این مجوز کار، در طول فعالیت و کار در کانادا، به طور همزمان با کسب مزایای مالی و شغلی برای فرد و شرکت، از طریق روابط تجاری با کمپانی‌های کانادایی نیز به بهبود اقتصادی و گسترش حوزه فعالیت شرکت کمک می‌کند. در واقع، ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا بیشتر به تاسیس یک شعبه جدید از شرکت در خاک کانادا اشاره دارد و این امکان را برای مدیران اجرایی، مدیران ارشد و کارمندان متخصص فراهم می‌کند تا از شرکت مبدأ مجوز کاری برای ایجاد و راه‌اندازی فعالیت‌های شعبه جدید در کانادا دریافت کنند.

شرایط ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا

ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا یک گزینه مناسب برای مهاجرت به کانادا است که به سادگی قابل تمدید و تبدیل به اقامت دائم می‌باشد و برای این ویزا نیازی به LMIA (مجوز بازار کار کانادا) نیست. LMIA به بررسی تاثیر نیروی کار بر اقتصاد اشاره دارد. سازمان کار و امور توسعه انسانی کانادا بر اساس قوانین LMIA، پیشنهادات شغلی و برنامه‌های اشتغالی و کسب و کارهای ارائه شده توسط کارفرمایان کانادایی را بررسی کرده و براساس تاثیر آنها بر اقتصاد کانادا، تصمیم به رد یا پذیرش آنها می‌گیرد. ویزای کار انتقال درون شرکتی با سودبردن از این معافیت فرصتی را فراهم می‌کند که مسیر مهاجرت را برای شما آسان‌تر می‌کند. ارائه ویزای کار انتقال درون شرکتی نه تنها در کانادا، بلکه در کشورهای دیگر نیز مانند آلمان، هلند، ایرلند، انگلیس و اسپانیا نیز امکان‌پذیر است.

مزایای استفاده از برنامه ICT کانادا

انتقال نیرو بین واحدهای شرکت این امکان را به شرکت‌های بین‌المللی می‌دهد تا با منتقل کردن نیروهای زبده و کارآمد خود به کانادا، بهبود کارایی مدیریتی، توسعه صادرات و ارتقای توان رقابتی شرکت‌های کانادایی در بازارهای برون‌مرزی را ایجاد کنند.

پذیرش این افراد در کانادا به رابطه شرکت‌های کانادایی و شرکت‌های خارجی بستگی دارد. علاوه بر این، این افراد با هدف تسهیل امور اجرایی شرکت‌های مادر، شعبات، نمایندگی‌ها و شرکت‌های وابسته به شرکت‌های خارجی در کانادا پذیرفته می‌شوند.

با استفاده از این روش، می‌توانید بازار کار کانادا را بررسی کرده و در صورت تطابق، سرمایه‌های خود را به طور کامل به این کشور منتقل کنید.

داشتن شرایط و مهارتهای لازم:

برای کسب بهترین نتیجه از این روش مهاجرتی و کسب اقامت، متقاصی بایستی اثبات نماید شرایط عمومی و اختصاصی، مدارک و توانایی های لازم  که نشانگر توانایی های لازم برای انجام، اداره و رشد و توسعه کسب و کار است را دارد.

 

با مشورت و بهره گیری از تخصص و تجربه یک وکیل یا مشاور مهاجرت به کانادا، می‌توانید با اطمینان تمامی مراحل را طی کنید. این روش به شما امکان می‌دهد برای موفقیت کسب و کار خود در کانادا بررسی‌های لازم را انجام دهید. تیم یونی ویزا مفتخر است با پشتوانه سالها تجریه موفق از ابتدا تا پایان این مسیر در کنار شما را یاری نماید تا مهاجرت هوشمندانه ای داشته باشید. برای این شروع کافیست فرم ارزیابی رایگان را تکمیل و ارسال نمایید تا در صورت واجد شرایط بودن در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

 

“هوشمندانه” مهاجرت کنید.